Er det virkelig det billigste hotel?
Vi søger på større bookingsites og blandt individuelle hoteller, så du kan sammenligne de bedste tilbud på værelser på Myhotel@sentral 2.
Basis
Service og bekvemmelighed
Tilgængelighed
Sundhed og sikkerhed
Parkering og transport
Medier og underholdning
Vaskeri
Arbejdsområde
Generelt
Tjek ind når som helst efter 14:00; tjek ud når som helst inden 12:30
Regler for afbestilling og forudbetaling kan variere afhængigt af værelsestype og udbyder.
Hvis du vil rejse direkte fra Kuala Lumpur Subang til Myhotel@sentral 2, skal du forvente en kørsel på 28min, da de ligger ca. 15,1 km fra hinanden.
Et meget populært valg for rejsene, der bor på Myhotel@sentral 2 er at tage en taxi eller sammenkørselsservice fra Kuala Lumpur Subang direkte til hotellet.
En af de nemmeste måder at få mad på for Kuala Lumpur gæster, der bor i Myhotel@sentral 2, er at bestille roomservice, som er tilgængelig for alle hotellets gæster.
Desværre kan vi ikke se ud fra vores data om der er en pool hos Myhotel@sentral 2. Vi anbefaler at ringe til hotellet for at få det afklaret. Telefonnummeret til Myhotel@sentral 2 er +60 322 605 000.
For spørgsmål angående hotellet eller dit ophold hos Myhotel@sentral 2, ring på +60 322 605 000.
Ja, Myhotel@sentral 2 har Wi-Fi tilgængelig for hotellets gæster.
Den almindelige udtjekning på Myhotel@sentral 2 er kl. 12:30. Gæsterne kan tjekke ind efter kl. 14:00.
Ja, du kan vaske tøj på Myhotel@sentral 2.
Fra maj 2024 er der 7.564 udbydere at vælge mellem for hoteller i Kuala Lumpur.
Priser for hoteller i Kuala Lumpur opdateres hver dag.
Beliggenhed: Myhotel@sentral 2, No. 68, Jalan Padang Belia, Brickfields, Kuala Lumpur 50470